PRAVDA

[RUS]
[ENG]

Стратегическая и визуальная цель заключалась в том, чтобы донести миссию Pravda аутентичным способом
и расширить ее. Цветовая палитра и шрифт с засечками: антиква со скругленными засечками предаёт главное настроение кофейни — дружелюбие, открытость и тепло, символизируют истинное представление кофейни, в то время как современный дизайн и графические элементы подчеркивают гибкость компании.

ART DIRECTION
MOTION
BRANDING
ILLUSTRATION

Визуальными элементами являются фирменные маскоты, что является стратегическим акцентом. Согласованность стратегии и креатива создает основу для узнаваемости бренда.

The strategic and visual goal was to convey Pravda’s mission in an authentic way
and expand it. The color palette and serif font: antique with rounded serifs betray the main mood of the coffee shop — friendliness, openness and warmth, symbolize the true representation of the coffee shop, while modern design and graphic elements emphasize the flexibility of the company.

The visual elements are branded mascots, which is a strategic emphasis. The consistency of strategy and creativity creates the basis for brand awareness.

SIMONOVA ALESYA
GRAPHIC DESIGNER & ART DIRECTOR
SPECIALISED IN BRANDING
BASED IN RUSSIA (MSC)
SIMONOVA ALESYA
GRAPHIC DESIGNER & ART DIRECTOR
SPECIALISED IN BRANDING
BASED IN RUSSIA (MSC)